piątek, 26 lipca 2013

The Versatile Blogger Awards

Zostałam nominowana przez http://if-you-kissed-me.blogspot.com za co bardzo dziękuję <33

Fakty o mnie :
1. Uwielbiam Zmierzch. *.*
2. Moje najczęściej używane przezwiska to Klaudyna i Vega.
3. Uwielbiam czytać blogi o 1D. <33
4. Często dostaje takie nominacje :D xdd
5. Zastanawiam się nad zmienieniem adresu bloga i poproszenie kogoś o zrobienie specjalnego szablonu ;*
6. Strasznie się przywiązuje do różnych rzeczy.
7. Uwielbiam czytać książki. ;)

Nominowane przeze mnie blogi :
1. http://marzeniaopowiadanieo1d.blogspot.com/
2. http://you-just-gotta-be-strong.blogspot.com/

ECH, MAM TYLKO 2, BO CAŁY CZAS DOSTAJE JAKIEŚ NOMINACJE I JUŻ NIE MAM BLOGÓW DO NOMINOWANIA. ;(

Zasady konkursu: 
1.Podziękuj nominującemu na JEGO blogu. 
2. Pokaż nagrodę the Versatile Blogger  u siebie na blogu. 
3.Napisz 7 faktów o sobie.
4. Nominuj 15 blogów, które na to zasługują.
 
5. Poinformuj ich o tym ;) 

ROZDZIAŁ NAJPRAWDOPODOBNIEJ POJAWI SIĘ JUŻ ZA 2 DNI, BO MUSZĘ GO JESZCZE NAPISAĆ. <33

Klaudia :**

8 komentarzy:

  1. Ten twój blog się głupi robi . Rozdziały dodajesz raz na miesiac i jakies głupie liber ty avards robisz czy costam ! To jest pojebane. Pomyśli o tym , każdy chce czytać imaginy a nie jakieś ,,fakty o tb'' . A nie moge odznaczyc anonima bo nie mam żadnego z kat tam proponowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest według ciebie głupi to nie czytaj, nikt cię do tego ni zmusza. Ale pomyśl : Ja też jestem człowiekiem i mam swoje prywatne życie i obowiązki, a nie pisanie cały czas dla was imaginów ! Dla twojej wiadomości mam teraz problemy w domu... Oczywiście, że chciałabym częściej pisać i dodawać, ale wtedy by były głupie, krótkie i nudne. A ja nie moge cały czas siedzieć przy komputerze, bo to się też odgrywa na mojej psychice.
      TYLE MAM DO POWIEDZENIA NA TWÓJ KOMENTARZ. POZDRAWIAM xx

      Usuń
    2. Pierdolisz że nie masz czasu siedzieć na kompie i takie tam , ale jakieś popierdolone ,,fakty o mnie'' piszesz , co? powiesz że są krótkie i łatwo wymyślić ale jeżeli to twoje wytłumaczenia to kurwa mac , powodzenia i chuj ci w dupę :)

      Usuń
    3. Nie czytasz uważnie ?! MAM PROBLEMY W DOMU, A CIEBIE TO NAWET NIE OBCHODZI ! NIE SPOTYKAM SIĘ Z PRZYJACIÓŁMI, STAJE SIĘ ZAMKNIĘTA W SOBIE, NIKOMU SIĘ NIE MOGĘ ZWIERZYĆ, A CIEBIE I TAK OBCHODZĄ TYLKO IMAGINY JAK JE DODAJE ! ZASTANÓW SIĘ CZŁOWIEKU CO TY W OGÓLE PISZESZ, BO NAWET NIE WIESZ JAK JEST MI CIĘŻKO ! NIE MAM NIKOGO KTO MÓGŁBY MI POMÓC ! NAWET W BRACIE NIE MAM POPARCIA, A TY MI COŚ O TYM CZASIE NA KOMPIE. A ŻEBYŚ WIEDZIAŁ ANONIMKU, ŻE NIE MAM ! POWINNIŚCIE OT ZROZUMIEĆ...

      Usuń
  2. A co ty myslisz że jesteś jedyna na śiwcie , która ma problem . Jesli ta to haha , nie którzy maja 100 razy wieksze porblemy niz y ale się nie użalają nad soba i idą dlaje . Ja masz problemy i prrzyjaciół to mogła byś ich poinformowac. Od tego oni chyba sa , co nie ? ! ja tez mam roblemy i nie tylko rodzinne , a przyjaciółka wyjechała do niemczech na nie wie sama ile bo do siostry a tylko jej moge powiedziec o moich problemach , innym az tak nie ufam . Zachowujesz się jak egoistka , ogarnij sie i tyle . a jak masz zamiar się nad soba uzala i takie tam to naprawde żal mi cię. INNI TEZ MAJĄ PROBLEMY , NAWET GORSZE . pAMIĘTAJ I NIE BĄDZ EGIOISTTKĄ . TYLE MAM CI DO POWIEDZAENIA .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam problemów tylko rodzinnych. A przyjaciele nic nie pomogą. Wiem, że nie którzy mają ode mnie gorzej, ale na pewno nie o wiele gorzej. Nie jestem egoistka. Już prędzej ty, bo myślisz tylko o tych imaginach, żebym napisała, a nie pomyślałaś o mnie. Ja też mało ufam ludziom. Mam swój własny świat. Wiem, że inni idą dalej i nie użalają się nad sobą, ale ja jestem słaba. Ale czekaj... PRZECIEŻ JA NIC NIKOMU NIE MÓWIE I NIE WYPŁAKUJĘ SIĘ W RAMIĘ, WIĘC JAKBYŚ NIE ZAUWAŻYŁA NIE UŻALAM SIĘ NAD SOBĄ NIKOMU ! -,- Zaczyna mnie to naprawdę denerwować, a nie chciałam doprowadzić do kłótni...

      Usuń
    2. Ohh... Ty cały czas nie rozumiesz o co mi chodzi. -,-. Zal mi cię , nie mam zamiaru gadac z kims na takim poziomie głupoty. Bay idiotko ;*

      Usuń
    3. Ty też nie wiesz o co mi chodzi. A co do tego " Bay idiotko ;* " - mama nie nauczyła cię, że nie wolno się obrażać ? xd Przy okazji ja doskonale wiem o co ci chodzi, więc mnie nie pouczaj. KOŃCZĘ TĄ ROZMOWĘ.

      Usuń