niedziela, 11 sierpnia 2013

Powrót + Ogłoszenie + Przeprosiny

Hej misie ! Wróciłam. <3 Tęskniliście ? Bo ja bardzo ;** Było bosko na obozie. Ja chce tam wrócić :'(. Ale dobra, przechodze do rzeczy. Bardzo was przepraszam, że nie dodałam nic po południu jak wróciłam, ale nie miałam kiedy. ;( Mam dla was złą wiadomość... Wena mi kompletnie wyparowała. Nie mam już pomysłów co zrobić dalej. Będę próbowała coś napisać, ale nic nie obiecuje. Czekam na wasze komentarze. Mam nadzieje, że nadal czytacie tego bloga. <3

Pozdrawiam i Kocham ! JEDNOKIERUNKOWYCH

Wasza Klaudia :3

3 komentarze:

  1. Pewnie że tęskniliśmy ; > Mam nadzieje że wena wróci ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim raziE zyczę ci bardzo dużo dużo weny :D mogłabys powiedziec co myślisz o najnowszym 11 rozdziale?? :D http://kronikizakrecenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie tęskniałam wcale XD

    OdpowiedzUsuń