sobota, 3 sierpnia 2013

BARDZO WAŻNA WIADOMOŚĆ DLA WSZYSTKICH MOICH CZYTELNIKÓW !

Słuchajcie koty, bo ja... Wyjeżdżam jutro na tydzień. ;c ( 4 sierpień - 11 sierpień ). Nie będę mogła w ogóle dodawać rozdziałów ani nie będę miała dostępu do neta. Jade na obóz siatkarski do Rytra. To jest jakieś 20 km od Nowego Sącza. Jak ktoś z was mieszka w okolicach lub wie gdzie to jest to będę w ośrodku Relaks. ;) Tak więc mam napisany kolejny rozdział " One Moments " i jak tylko wróce i będę na laptopie to go dodam <33 Od jakiś 2 tygodni mam napisany o jeden rozdział więcej żeby od razu dodać, a nie żebyście musieli czekać :) ♥ Ale wena mi całkowicie wyparowała, więc mam nadzieje, że wróci mi na obozie <33 Mam nadzieje, że będziecie komentować, bo to dla mnie bardzo ważne. :** Jak wrócę to chciałabym zobaczyć dużo komów, bo to dla mnie wielka motywacja <33
Mam nadzieje, żę nie macie mi tego za złe, bo to mój jedyny wyjazd w wakacje i też należy mi się choć trochę odpoczynku. <33


JEŚLI PRZECZYTALIŚCIE TO NAPISZCIE W KOMENTARZU ŻEBYM WIEDZIAŁA. <33 ANONIMKI TEŻ MOGĄ, TYLKO ŻEBY SIĘ PODPISAŁY ! :) NIE TRZEBA WPISYWAĆ KODY, SPOKOJNIE. ♥

Kocham Was i będę tęsknić !

Wasza Klaudia :**

3 komentarze:

  1. :( dlaczegooo!!! będę płakać, nie mam co czytać:(/N

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam co czytaćbęde płakaćale też z niecierpliwością czekać może znajde jeszcze jakiś bolg na którym będzie opowiadanie z one direction ale pamiętaj że i tak uważam twuj za najlepszy papa buziaki KC

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam aż wrócisz ;) - Werka

    OdpowiedzUsuń