piątek, 13 września 2013

Rozdział 26 " One Moments "

Rozdział dedykuje mojej kochanej Kondze ♥ ;**


- Prosze podpisać jeszcze tutaj. - powiedziała sekretarka w szpitalu do mojej mamy, która wykonała polecenie.
Właśnie wypisywali mnie ze szpitala. Niall ani razu nie zadzwonił ani nie przyszedł przez mój tygodniowy pobyt... Z drugiej strony nie wiedział gdzie jestem, bo Chris mu nie powiedział. Ale ma mój numer, a ja komórke miałam przy sobie cały czas jak tylko mogłam. Trudno. Pewnie nadal myśli, że go zdradziłam. To podłe z jego strony, że tak mnie potraktował i nie dał mi nawet wyjaśnić.
- Już. Dziękujemy bardzo. - z zamyśleń wyrwał mnie głos mojej rodzicielki, a zdanie zwrócone było w kierunku pracownicy szpitala.
- Chodźmy córeczko. - zwrócił się do mnie tata i poszliśmy w kierunku samochodu.
Rodzice o nic nie pytali. Powiedziałam im wcześniej czemu znowu to zrobiłam, choć obiecywałam, że z tym skończe. Szybko dojechaliśmy do domu, a ja poszłam na góre się rozpakować. Gdy już prawie kończyłam dostałam sms-a.

result-thumb   

Szybko mu odpisałam.

result-thumb

Uśmiechnęłam się lekko pod nosem i dokończyłam rozpakowywanie się. Usłyszałam dzwonek do drzwi, więc szybko zbiegłam na dół i otworzyłam. Moim oczom ukazał się uśmiechnięty Chris. Zarzuciłam mu ręce na szyje i mocno się do niego przytuliłam, a on mnie otulił swoimi ramionami. Krzyknęłam do rodziców, że wychodze i poszliśmy z Chrisem do parku, a potem do Nando's. Nie chciałam tutaj przebywać, bo to mi się kojarzyło z nim. Ale byliśmy głodni, a akurat nie chciało nam się iść 2 kilometrów do Pizza Hut. Więc to było najbliższe miejsce. Złożyliśmy zamówienia. Obawiałam się, że mój przyjaciel zacznie mówić o moim byłym. I słusznie. Poruszył ten temat.
- A jak z tobą i Niall'em ? To już oficjalnie koniec ? - zamurowało mnie. On z takim pytaniem mi wyskakuje ?
Przełknęłam głośno śline i powiedziałam kelnerce drętwe " dziękuje ", bo przyniosła nam nasze zamówienia.
- Tak. - wzięłam gryza zapiekanki i nerwowo zaczęłam go przeżuwać.
- Słuchaj Melanie. - oho, zaczyna sie. Rzadko zwraca sie do mnie pełnym imieniem. O wiele częściej używa moich przezwisk, czyli Mela lub Mel. - Może i Niall cie wyzywał i nie było to miłe. Nakrzyczał na ciebie i zerwał z tobą w brutalny sposób. - przygryzłam warge. - Ale w gruncie rzeczy, to naprawde fajny i dobry chłopak. I jestem pewny, że na pewno bardzo cie kocha. - powiedział to z takim przekonaniem, że sama prawie w to uwierzyłam.
- Może i masz racje, ale ja po tym wszystkim nie chce z nim być. Za bardzo mnie zranił. - pokręciłam głową.
Chris pokiwał głową ze zrozumieniem i znowu zajęliśmy się jedzeniem i rozmawianiem na przyjemne tematy.
Potem odprowadził mnie do domu, a ja sie z nim pożegnałam buziakiem w policzek. Weszłam do budynku, który zamieszkiwałam i poszłam wykonać wieczorną toalete. Przebrałam się w piżame i poszłam spać. Tej nocy długo nie mogłam zasnąć, bo męczyły mnie myśli o Niall'u...

                                                            * Oczami Vanessy * 

- I jak ja teraz to wszystko odkręce ?! No jak ?! - darł sie Niall, chodząc w kółko po salonie w willi chłopaków.
Opowiedział nam słowo w słowo co chciał od niego Chris i jak wyglądała ich rozmowa. Całkiem fajny z niego gość, skoro tak postąpił. Chyba byłabym w stanie go nawet polubić. No właśnie. BYŁABYM. A dlaczego nie jestem ? Bo od paru dni nie odzywamy sie do siebie z Melą. Niestety, ale to prawda. Ja cały czas siedze z chłopakami, a ona można powiedzieć, że ma z nami taki mały konflikt przez tą sprawe z Niall'em. Pewnie cały czas przesiaduje z Chris'em. Z resztą nie dziwie sie jej.
- Pomóżcie mi ! Co tak siedzicie bezczynnie ?! Musze ją odzyskać ! - wydusił z siebie Horan i opadł na kanape, chowając twarz w dłoniach. Naprawdę mu na niej zależało. 
- Ale co ? Niall, ty ją zraniłeś. Sądzisz, że po czymś takim ona jeszcze z tobą będzie ? - spytał go wątpliwie Zayn.
- Jestem dupkiem. Skończonym dupkiem. A na dodatek idiotą. - pokręcił głową nie zmieniając pozycji. Nagle go jakby oświeciło. - Już wiem ! Dajcie mi kartki i długopis. Mam pewien plan...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Napisałam ! :D Jak się podoba ? ^^ Moim zdaniem jest straszny. ;/ Nie mam weny... Jak myślicie ? Co wymyślił nasz Nialler ? ^^  Przy okazji Niall ma dzisiaj urodziny ! Happy Birthday Nialler ! ♥ Ja napisałam na nadgarstku ( prawym xd ) " Food, Irish, Nialler, Crazy Mofo ♥ " ;** A wy ? :D
KOMENTUJCIE ! <33

i przepraszam, że nic nie dodawałam tak długo, ale jak już pisałam wcześniej, brak weny ;/

Kocham Was ♥

Klaudia :)

19 komentarzy:

  1. Łaał, faajny. Długo na niego czekałam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo czekałam ale się opłaciło!!! Kiedt next?? Mam nadzieję że nie długo... życzę duuuuuużo weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za rozdział i za dedykację dla mnie<3 Acziku <3 muszę z tb pogadać jestę wściekła i szczęśliwa jednocześnie tobie też się to nie spodoba :) jeszcze raz dzięki i pisz dalej <3 a mówiłam że jestę ninja? dalej pozostaje anonimowa -.-

    Konga xx

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) tylko długo na niego musiałam czekać ;/ ale opłaciło się:D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny...kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie piszesz ;p - Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. masz talent do pisania...nie mogę się doczekac na następny - Wera

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra :)) szybko nekst napisze do niej list ?? czy może jakąś piosenkę??/N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic z tego co napisałaś ;* xd Choć podsunęłaś mi pewien pomysł nowy... :D

      Usuń
  10. Świetne opowiadanie :)
    Zapraszam do siebie i mojej koleżanki
    http://loveissomethingmorethanfriendship.blogspot.com/
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  11. No to się zgadzamy , też uważam że jest straszny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wale to nie czytam tego jak rozdział ma być co miesiąc --..--

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nikt cie do tego nie zmusza. Kogo obchodzi to, że miałam kare na kompa i musze sie uczyć i nie moge siedzieć tylko nad rozdziałami kiedy weny nie mam....

      Usuń
  13. A kiedy bd mogła nxt dodać? Wierna czytelniczka Natalia W :D

    OdpowiedzUsuń
  14. co tak długo piszesz ?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu super! :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń